http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 625
بازدید ماه : 609
بازدید کل : 61911
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

پنج شنبه 8 خرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

لباس تنگ وبدن نمابپوشند وبقول خودشان...

اگه تیپ نزنیم افته کلاس داره برامون...

اون آقا پسرهایی که میگن

یه جوون در دانشگاه باید دوست دختر داشته باشه...

وبه قول خودشان ما جونیم...

فعلا بی خیال محرم ونامحرم...

 

اون عروس خانومی که کراهت داره یه تیکه پارچه رو صورتش بیندازه...

که نکند آرایش یک میلیون تومنیش خراب بشه...

واینچنین خودشو به همه نشون میده...

 

اون خانومایی که به بهانه تفریح بی خیال محرم ونامحرم می شنود ...

واینگونه تفریح می کنند....

 

اون خانوم هایی که با آرایش ولبا س تنگ عکس هایشان را ...

در شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارند...

ومی گویند بگذار خوش باشیم که دنیا دوروزه...

 

                                          همه اینها بدانند که ...

                     این خوبی ها یک روز ی تموم میشند...

                                             اینها باید بدانند که...

یک روزی اینجوری روی سنگ غسالخانه آنها را غسل میت می دهند...

 

پس از یاد نبریم که یک روزی مارادر قبر خواهند گذاشت ودیگر...

هیچ راه بازگشتی برای توبه وجود ندارد...

                          این ها از من وشما پر می شوند...؟

                                             یادت نره...

                         اگه یادت رفت  بدان همیشه یکی خیلی به یادته...

                                    جناب عزارئیل را می گویم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت19:48---11 تير 1393
بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم کاری کرده با من که پیش تو رو سیاهم از خجالت بسته نگاهم درونم میسوزم از سوز شعاعم یاد گرفتاریم میفتم یاد اون لحظه ای که میبرنم بیاد غصل و کفنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،